1. Ticket reservation policy · Tickets purchased on the website are non-refundable except in specific circumstances as described below in the refund policy. · A reservation can only be exchanged in the limited circumstances set out below in the Refund Policy. · A reservation cannot be transferred to a third party other than family members or friends of customers, and in such cases it is never for a value greater than the original purchase price. As for the reservation of the purchased ticket, it is used for the named buyer or their immediate family members or friends. A reservation cannot be resold for a value greater than its original purchase price. In the event that 7rm becomes aware of a ticket being sold for commercial gain at a price greater than the original purchase price, the ticket will be canceled without refund to the purchaser by 7rm, and the tickets will no longer be valid for entry. · (7rm) may require customers to provide proof that they are the original purchaser of the ticket at the point of entry to the event in an acceptable form eg: original photo of identification such as passport driving license national ID card and/or by presenting the original credit/debit card used to purchase the bookings . If a customer purchases more than one reservation for the same event, all members of the party attending the event must enter the event at the same time as the first purchaser. · In most cases, the full price of the ticket reservation is paid at the time of purchase, and the ticket is sent to the customer through the application shortly after completing the purchase. In the event that payment is made fraudulently using a lost/stolen credit/debit card or the credit/debit card is used without the permission of the card holder, (7rm) has the right to cancel such tickets purchased without refunding the amount to the fraudulent purchaser.
1. سياسة حجز التذكرة · التذاكر التي تم شراؤها على الموقع غير قابلة للاسترداد إلا في ظروف محددة كما هو موضح أدناه في سياسة الإسترداد. · ولا يمكن تبادل حجز إلا في الظروف المحدودة المبينة أدناه في سياسة الاسترداد. · لا يمكن تحويل حجز إلى طرف ثالث آخر من أفراد العائلة أو الأصدقاء من العملاء، و في مثل هذه الحالات أبدا على قيمة أكبر من سعر الشراء الأصلي. أما حجزالتذكره المشتراة فتستخدم للمشتري المسمى أو أفراد أسرهم أو أصدقائهم المباشرين. ولا يمكن إعادة بيع حجز بقيمة أكبر من سعر شرائها الأصلي. في حال أصبح (7rm) على بينة من التذكرة التي يتم بيعها لتحقيق مكاسب تجارية بسعر أكبر من سعر الشراء الأصلي، سيتم إلغاء تذكرة دون رد إلى المشتري من قبل (7rm)، و التذاكر لن تكون صالحة للدخول. · (7rm) قد تتطلب العملاء لتقديم دليل على أنهم المشتري الأصلي للتذكرة عند نقطة الدخول إلى الفعالية في شكل مقبول مثال: الصورة الأصلية للهوية مثل جواز سفر رخصة قيادة بطاقة هوية وطنية و/أو من خلال تقديم الأصلي بطاقة الائتمان/الخصم المستخدمة في شراء الحجوزات. وإذا اشترى الزبون أكثر من حجز واحد لنفس الفعالية، ينبغي لجميع أعضاء الطرف الذي يحضر الفعالية أن يدخلوا الفعالية في نفس الوقت مع المشتري الأول. · وفي معظم الحالات ، يتم دفع كامل ثمن حجز التذكرة وقت الشراء ، وترسل التذكرة إلى الزبون عن طريقالتطبيق بعد فترة وجيزة من إتمام الشراء. في حال الدفع عن طريق الاحتيال باستخدام فقدان/سرقة بطاقة الائتمان/الخصم أو بطاقة الائتمان/الخصم هو استخدامها دون الحصول على إذن من صاحب البطاقة، (7rm) لها الحق في إلغاء هذه التذاكر التي يتم شراؤها دون رد المبلغ للمشتري المحتال.
2. Ticket use and attendance policy at the stable · It is the customer's responsibility to check whether there are any restrictions on entry to the stables, such as age restrictions or dress restrictions before booking a ticket from the app. (7rm) will not be responsible for refunding the ticket reservation amounts if entry to the stable is denied by the company for any reason including, but not limited to, not meeting the dress code, not meeting the age restrictions, carrying dangerous materials, carrying brown materials. Vandalism, unruly behavior or illegal behavior resulting in entry being denied by the promoter or venue management. · All ticket reservations here are subject to the rules and regulations of the venue and event. It is the customer's responsibility to adhere to these rules and regulations and to review the rules and regulations before purchasing tickets. · In all cases, the promoter and venue management have the right to enter the event venue and have the right to conduct a security inspection at any time to ensure safety and security at the event. · If the promoter, his agents, venue management or security expel a client from an event, the client is not entitled to a refund under any circumstances. · Many venues have a strict “no return” policy, meaning that if a customer leaves the venue during the event, they will not be allowed to return to the venue using their original ticket. It is the customer's responsibility to review the return policy before entering. No refunds will be issued to customers who leave the venue during the event and are refused re-admission due to the no-return policy. · Venue management has the right to confiscate materials brought to the event, including but not limited to food, beverages, video cameras and audio recording equipment, selfie sticks, non-hazardous and dangerous materials or potential weapons. (7rm) will not be held liable and will not refund ticket purchases if a customer is refused entry to the event or a customer is evicted by the promoter or venue management for bringing or attempting to bring a restricted item into the venue. Furthermore, 7rm does not accept any responsibility or liability for materials confiscated by the promoter or venue management.
2. سياسة استخدام حجز التذاكر والحضور إلى الاستطبل · فإنه من مسؤولية العميل للتحقق من ما إذا كانت هناك أي قيود على الدخول إلى الاستطبلات، مثل القيود العمرية أو القيود على اللباس قبل حجز التذكرة من التطبيق. (7rm) لن يكون مسؤولا برد مبالغ حجز التذاكر إذا كان الدخول إلى الاستطبل قد رفض من قبل الشركة لأي سبب من الأسباب بما في ذلك ، ولكن ليس على سبيل الحصر ، عدم الوفاء باللباس ، عدم استيفاء القيود العمرية، حمل مواد خطيرة، حمل مواد بنية التخريب، تصرفات جامحة أو سلوك غير قانوني مما أدى إلى منع الدخول من المروج أو إدارة المكان. · وتصدر جميع حجوزات التذاكر هنا بقواعد وأنظمة المكان والفعالية. وتقع على عاتق الزبون مسؤولية التقيد بهذه القواعد والأنظمة والاطلاع على القواعد والأنظمة قبل شراء التذاكر. · في جميع الحالات، المروج و إدارة المكان لهم الحق من دخول مكان الفعالية ولهم الحق في إجراء تفتيش أمني في أي وقت لضمان السلامة والأمن في هذا الفعالية. · وإذا طرد المروج أو وكلاؤه أو إدارة المكان أو الأمن عميلا من حدث ما ، لا يحق للعميل أن يسترد المبلغ تحت أي ظرف من الظروف. · وهناك أماكن عديدة تطبق سياسة صارمة بشأن "عدم العودة" ، أي أنه إذا غادر الزبون المكان أثناء الفعالية، فلن يسمح لهم بالعودة إلى المكان باستخدام تذكرتهم الأصلية. وتقع على عاتق الزبون مسؤولية الاطلاع على سياسة العودة قبل الدخول. ولا تصدر أي مبالغ مستردة للعملاء الذين يغادرون المكان أثناء الفعالية ويرفضون إعادة قبولهم بسبب سياسة عدم العودة. · يحق لإدارة المكان مصادرة المواد التي جلبت إلى الفعالية، بما في ذلك ولكن لا تقتصر على المواد الغذائية، المشروبات، كاميرات الفيديو و معدات تسجيل الصوت ، عصي selfie و المواد غير الخطرة والخطرة أو أسلحة محتملة. (7rm) لن تعتبر مسؤولة ولن تعيد مبالغ شراء حجز التذاكر إذا رفض الدخول إلى الفعالية أو طرد الزبون من قبل المروج أو إدارة المكان لجلب أو محاولة جلب عنصر مقيد إلى المكان. وعلاوة على ذلك لا تقبل (7rm) بأي مسؤولية أو مسؤولية عن المواد التي صادرتها إدارة المروج أو المكان.
3. Ticket delivery and receipt policy. · (7rm) provides reservation tickets in PDF format that are delivered to you through the application, and customers can print them and use them as a ticket to enter the event venue. · In some countries, it is possible to request delivery of the ticket by calling the office phone number and requesting it. It will be emailed to the customer's smartphone for a small additional fee. · For a limited number of stables, the electronic PDF ticket issued by (7rm) via the application must be replaced with a printed ticket issued by the promoter. Ticket collection booths for exchanging tickets in such circumstances are usually located close to the entrance to the event. In such cases the Promoter or (7RM) requests the customer to provide the items listed below to exchange electronically issued tickets issued by (7RM) into printed tickets: · A printed copy of the 7rm e-card or ticket number (mandatory in all cases) · One of the following forms of identification (original documents are required, not a copy) 1. A valid photo identification document issued by a government organization such as a driver's licence' 2. A valid national ID card' 3. A valid passport
3. سياسة توصيل التذاكر واستلامهم. · توفر (7rm) تذاكرالحجز بصيغة Pdf يتم ايصالها إليك عبرالتطبيق ويمكن للزبائن طباعتها واستخدامها كتذكرة لدخول مكان الفعالية. · وفي بعض البلدان، من الممكن طلب تسليم التذكرة عن طريق الإتصال على رقم هاتف المكتب وطلبها. وسيتم بعثها عبر البريد الإلكتروني إلى هاتف العميل الذكي لقاء رسم إضافي صغير. · وبالنسبة لعدد محدود من الاستطبلات ، يتعين استبدال تذكرة PDF الإلكترونية التي يصدرها (7rm) عن طريقالتطبيق بتذكرة مطبوعة يصدرها المروج. وعادة ما تكون مقصورات جمع التذاكر لتبادل التذاكر في مثل هذه الظروف قريبة من مدخل الفعالية. في مثل هذه الحالات المروج أو (7rm) يطلبون من العميل لتوفير البنود المدرجة أدناه لتبادل التذاكر الصادرة إلكترونيا الصادرة من (7rm) الى تذاكر مطبوعة: · نسخة مطبوعة من بطاقة (7rm) الإلكترونية أو رقم التذاكر (إلزامية في جميع الحالات) · أحد أشكال تحديد الهوية التالية (الوثائق الأصلية مطلوبة وليس نسخة) 1. وثيقة هوية صالحة تحمل صورة صادرة عن منظمة حكومية مثل رخصة القيادة ' 2. بطاقة هوية وطنية صالحة' 3. جواز سفر صالح
(7rm) sells tickets on behalf of the promoters responsible for organizing and managing the event, and tickets purchased can only be refunded, exchanged or transferred in the circumstances detailed below. It is the customer's responsibility to check whether there are any restrictions on entry to the event, such as age or dress restrictions before purchasing a ticket from the website. (7rm) will not be responsible or refund ticket purchases if entry to the event is denied by the company for any reason including, but not limited to, failure to follow the specified dress code, failure to meet age restrictions, dangerous materials, destructive materials. Unruly acts or illegal behavior resulting in the promoter or venue management preventing entry. The promoter and venue management reserve the right to refuse admission at any time without giving a reason or reason. (7rm) Do not provide any amounts to any customer who has been refused entry to the event or who has been expelled from the event for any reason. Customers have the right to submit a request for a refund in writing to Platinumlist in the event of an event cancellation or postponement within 24 hours from the date of announcing the event cancellation or postponement in any of the following cases only: Refund Policy 1. If you cancel your event booking for any reason; 2. If the start or end time of the event reservation is substantially moved this step in a time of at least four hours or more; 3. If the event is postponed for any reason. In the event of a postponement customers may be offered the option of using the original ticket to reschedule the event, or, in the case of events with multiple performances the opportunity to exchange their original ticket for a ticket of similar value and similar seating and quality to another performance on another day. This is the only case where customers can be offered the option to exchange tickets. (7rm) will consider refund requests based solely on the above circumstances detailed in the eight points and specific documents or other evidence supporting any such requests may be requested for verification. If 7rm, at its discretion, accepts the refund request, the amount will be returned via the same method by which it was paid. If payment was made by credit or debit card, the refund will be made to the same credit card used for the original purchase. (7rm) has the right to retain up to 5% of the original purchase value to cover administrative costs and banking fees in completing the refund transaction. Minor changes in performance times or performance periods will not be considered justifiable grounds for a refund. Quality of performance, technical issues, or a customer not enjoying the performance will not be considered grounds for issuing a refund. Cancellation of the event for any reason including but not limited to weather conditions, earthquakes, fires, floods, death, acts of war, insurrection, strike, shutdown/failure of power supply, action of a governmental body or any other unreasonable act of force majeure within the control of the Promoter will not Justified reasons are considered in the issue of refunds. By purchasing through the electronic application or any retail outlet operating under the name (7rm), the customer agrees to this refund policy.
(7rm) تبيع التذاكر نيابة عن المروجين المسؤولين عن تنظيم وإدارة الفعالية، ولا يمكن رد التذاكر المشتراة أو تبادلها أو نقلها إلا في الظروف المبينة بالتفصيل أدناه. فإنه من مسؤولية العميل للتحقق من ما إذا كانت هناك أي قيود على الدخول إلى الفعالية، مثل القيود العمرية أو اللباس قبل شراء التذكرة من الموقع. (7rm) لن يكون مسؤولا و لا برد شراء التذاكر إذا كان الدخول إلى الفعالية قد رفض من قبل الشركة لأي سبب من الأسباب بما في ذلك ، ولكن ليس على سبيل الحصر ، عدم اتباع اللباس المحدد ، عدم استيفاء القيود العمرية،مواد خطيرة، مواد تخريبية، أفعال جامحة أو سلوك غير قانوني مما أدى المروج أو إدارة المكان من منع الدخول. ويحتفظ المروج وإدارة المكان بالحق في رفض القبول في أي وقت دون إعطاء سبب أو سبب. (7rm) لا تقدم اي مبالغ إلى أي زبون قد رفض دخوله الى الفعالية أو قد طرد من الفعالية لأي سبب من الأسباب. يحق للعملاء تقديم طلب من أجل استرجاع مبلغ التذاكر كتابيًا إلى بلاتينوم لِست في حالة إلغاء أو تأجيل الفعالية في غضون 24 ساعة من تاريخ الإعلان عن إلغاء الفعالية أو تأجيلها في أي من الحالات التالية فقط: سياسة الاسترداد 1. إذا ألغيت حجز الفعالية لأي سبب من الأسباب؛ 2. ذا كانت بداية أو نهاية وقت حجز الفعالية انتقلت بشكل كبير هذه الخطوة في وقت من أربع ساعات على الأقل أو أكثر من ذلك؛ 3. إذا تأجلة الفعالية لأي سبب من الأسباب. في حالة تأجيل العملاء يمكن أن تقدم خيار استخدام التذكرة الأصلي إعادة الموعد المقرر لهذه الفعالية، أو ، في حالة الأحداث مع العديد من العروض تكون فرصة لتبادل الأصلي التذاكر للحصول على تذكرة بقيمة مماثلة ومشابهة جلوس وجودة أداء آخر في يوم آخر. وهذه هي الحالة الوحيدة التي يمكن أن يعرض فيها على الزبائن خيار تبادل التذاكر. (7rm) سوف تنظر في طلبات استرداد تستند فقط على الظروف المذكورة أعلاه بالتفصيل في النقاط الثمانية و قد يتم طلب وثائق محددة أو أدلة أخرى تدعم أي من هذه الطلبات للتحقق منها. إذا قامت (7rm)، وفقا لتقديرها، بقبول طلب الإسترداد ، سيتم إرجاع المبلغ عبر نفس الطريقة التي تم الدفع بها. إذا تم الدفع بواسطة بطاقة الائتمان أو بطاقة الخصم ، سيتم الإسترداد إلى نفس بطاقة الائتمان المستخدمة في الشراء الأصلي. لدى (7rm) الحق في الإحتفاظ بما يصل إلى 5 ٪ من قيمة الشراء الأصلي لتغطية التكاليف الإدارية والرسوم المصرفية في إكمال معاملة إسترجاع المبلغ. ولن تعتبر التغييرات الطفيفة في أوقات الأداء أو فترات الأداء أسبابا لها ما يبررها لإرجاع المبلغ. ولن تعتبر نوعية الأداء أو المسائل التقنية أو الزبون الذي لا يتمتع بالأداء أسبابا لها ما يبررها لإصدار رد المبلغ. إلغاء الفعالية لأي سبب من الأسباب بما في ذلك ولكن لا تقتصر على الظروف الجوية والزلازل والحرائق والفيضانات الموت والقدر والحرب العصيان أو الإضراب أو إغلاق/فشل في إمدادات الطاقة، والعمل من هيئة حكومية أو أي أعمال أخرى من أعمال القوة القاهرة غير معقول ضمن سيطرة المروج لن يتم النظر في أسباب مبررة في مسألة الإسترداد للمبالغ. عن طريق الشراء من خلال التطبيق الإلكتروني أو أي منفذ بيع بالتجزئة يعمل باسم (7rm) يوافق الزبون على سياسة الاسترداد هذه.
4. Responsibility (7rm) will not be responsible for any problems, damages or injuries arising from the event for which the customer has purchased a ticket reservation.
4. المسؤولية (7rm) سوف لن تكون مسؤولة عن أي مشاكل أو أضرار أو إصابات تنشأ عن الفعالية الذي قام العميل بشراء حجز التذاكر لها.
5. Privacy Policy and Information Use Policy We take our customer's privacy seriously and will only collect, record, store, disclose, transmit, and use your personal information as described below. Data protection is a matter of trust and your privacy is important to us so we will only use your name and other information that relates to you in the way set out in this privacy policy. We will only collect information where we have to do so and we will only collect information if it is relevant to our dealings with you. We will only retain your information for as long as we are required to do by law or as is important for the purposes for which it was collected. You can visit the app and browse without having to provide personal details. During your visit to the application, you remain anonymous, and at any time we can identify you unless you have an account on the application and log in with your username and password. Collection of personal information When you create an account on the (7rm) application, your personal information through the application, the personal information we collect may include: • the name • the address • E-mail address • contact number • Mobile Phone Number • date of birth • Gender This information must only provide us, our authorized agents or the website with accurate and non-misleading information and must be maintained and updated on the website if any changes are made (more information below). We reserve the right to request documentation to verify the information you have provided. We will only be able to collect your personal information if you voluntarily provide the information to us. If you choose not to provide your personal information to us or subsequently withdraw your consent to our use of your personal information, we may not be able to provide you with our services. You may access and update your personal information provided to us at any time as described below. If you provide us with personal information about any third party, we will assume that you have obtained the required consent from the relevant third party to exchange and transfer their personal information to us. If you register with 7rm using your social media account, link your 7rm account to your social media account, or use certain other social media features, we may have access to information about you that you voluntarily provide under your social media sites. You through the provider's policies and we will manage your collected data in accordance with the privacy policy at (7rm).
5. سياسة الخصوصية وسياسة استخدام المعلومات نأخذ خصوصية زبوننا على محمل الجد وسنقوم فقط بجمع ، تسجيل ، تخزين ، الكشف ، نقل ، واستخدام معلوماتك الشخصية كما هو مبين أدناه. حماية البيانات مسألة ثقة وخصوصيتك مهمة لنا لذلك سنستخدم اسمك فقط والمعلومات الأخرى التي تتعلق بك بالطريقة المحددة في سياسة الخصوصية هذه، سنقوم فقط بجمع المعلومات حيث يجب علينا القيام بذلك وسوف نجمع المعلومات فقط إذا كانت ذات صلة لتعاملاتنا معك. سنحتفظ بمعلوماتكم فقط طالما نحن مطلوبين بموجب القانون أو كما هو مهم للأغراض التي جمعت من أجلها. يمكنك زيارة التطبيق والتصفح دون الحاجة إلى تقديم تفاصيل شخصية. خلال زيارتك للتطبيق تبقى مجهولا و في أي وقت يمكننا التعرف عليك إلا إذا كان لديك حساب على التطبيق و سجل الدخول مع اسم المستخدم و كلمة السر جمع المعلومات الشخصية عند إنشائك حساب على تطبيق (7rm) ، المعلومات الشخصية الخاصة بك من خلال التطبيق، المعلومات الشخصية التي نجمعها قد تشمل: • الاسم • العنوان • عنوان البريد الإلكتروني • رقم الاتصال • رقم الهاتف المحمول • تاريخ الميلاد • نوع الجنس يجب أن تقدم هذه المعلومات فقط لنا، لدى وكلائنا المعتمدين أو الموقع، معلومات دقيقة وغير مضللة ويجب الحفاظ عليها وتحديثها على الموقع اذا تمت اي من التغييرات (مزيد من المعلومات أدناه). ونحن نحتفظ بالحق في طلب وثائق للتحقق من المعلومات التي قدمتموها. نحن سنكون قادرون فقط على جمع معلوماتك الشخصية إذا قدمت طوعا المعلومات إلينا. إذا اخترت عدم تقديم معلوماتك الشخصية لنا أو بعد ذلك سحب موافقتك على استخدامنا لمعلوماتك الشخصية ، قد لا نكون قادرين على تزويدك بخدماتنا. يمكنكم الدخول وتحديث معلوماتكم الشخصية المقدمة إلينا في أي وقت كما هو موضح أدناه. وإذا زودتنا بمعلومات شخصية عن أي طرف ثالث، فإننا نفترض أنكم حصلتم على الموافقة المطلوبة من الطرف الثالث ذي الصلة لتبادل ونقل معلوماته الشخصية إلينا. إذا قمت بالتسجيل في (7rm) باستخدام حساب مواقع التواصل الاجتماعية الخاصة بك أو قمت بربط حسابك في (7rm) بحساب مواقع التواصل الاجتماعية الخاصة بك أو استخدام بعض ميزات الوسائل الاجتماعية الأخرى ، فقد نتمكن من الوصول إلى معلومات عنك قدمتها طوعًا بموجب مواقع التواصل الاجتماعية الخاصة بك من خلال سياسات المزود وسندير بياناتك التي جمعناها وفقًا لسياسة الخصوصية في (7rm).